Thursday, December 15, 2016

Wywiady Klubowe: Rozmowa z Anną B.

Witam serdecznie wszystkich czytelników zainteresowanych Wywiadami Klubu Polki na Obczyźnie

Gościmy dziś w Portugalii, gdzie mieszka Anna - Polka, blogerka i ...... czego jeszcze się dzisiaj dowiemy o Ani?

Twoje miejsce w Polsce...

Nie mam szczególnego miejsca w Polsce. Dużą sympatią darzę moje miasto rodzinne oraz Śląsk, który jest moją małą ojczyzną. Chętnie wspominam też Wrocław, gdzie studiowałam.

Jak dawno temu wyjechałaś z Polski?

Pierwszy raz na rok w 1997 roku, a potem na stałe w 1999 roku.

Kraj/kraje i przyczyna Twojej emigracji to...

W 1997 roku wyjechałam na studia do nadbałtyckiego miasta Rostock, a w 1999 przeprowadziłam się na stałe do Berlina, do mojego przyszłego męża. W 2014 roku przeprowadziliśmy się całą rodziną na południe Portugalii.

Klika słów o Twojej edukacji/ wykształceniu...

Skończyłam filologię germańską na Uniwersytecie Wrocławskim, studiowałam tam także filologię niderlandzką. W Niemczech studiowałam w Rostocku i w Berlinie.

Czym zajmujesz się na co dzień?

Moją rodziną – dziećmi przede wszystkim! Oraz dwoma domami na zachodnim wybrzeżu Algarve, w których urlop spędzają spragnieni słońca i pięknych widoków turyści.

Twoje hobby - co lubisz robić, gdy masz czas tylko dla siebie?

Przede wszystkim czytać! Czytam odkąd pamiętam, zawsze i wszędzie. Bardzo lubię też piesze wędrówki, podróże, zwiedzanie świata oraz naukę języków obcych.

Z czego jestes dumna?

Z moich dzieci.

Kiedy zaczęłaś pisać bloga - o czym jest Twój blog?

Niemal równo dziesięć lat temu zaczęłam pisać blog o książkach – chciałam zatrzymać moje przemyślenia i wrażenia z lektur. Kilka lat później powstał drugi blog o wszystkim innym, czyli o teatrze, podróżach, życiu, ale niestety nie wystarcza mi czasu na regularne wpisy.

Czym jest dla Ciebie Klub Polki?

Miejscem, gdzie wiele się nauczyłam i dowiedziałam, gdzie odkrywam fantastyczne blogi, talenty, niezwykłe osobowości.

Co jeszcze chciałabyś nam powiedzieć o sobie?

Jestem poszukiwaczką, niespokojnym duchem, nie potrafię prowadzić spokojnego życia. Stale stawiam sobie nowe wyzwania, próbuję czegoś nowego, mam głowę pełną pomysłów i spraw do zrobienia. Ciągle nie wystarcza mi czasu na wypróbowanie wszystkiego, co mi się w głowie rodzi. I ciągle łudzę się, że uda mi się „uspokoić“ i nic nie robić 😊.


ANNA / PORTUGALIA

Strony Ani:
Blog Mój mikrokosmos 
Blog Przeczytałam książkę
Instagram: @przeczytalamksiazke
Facebook: przeczytalamksiazke

Wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć więcej na temat tego, co zajmuje Annę, zapraszamy do odwiedzenia jej stron internetowych.

Kolejny wywiad - już wkrótce - przyniesie nam podróż za Ocean. W jednym z miast USA (zgadnijcie, którym 😉) spotkamy się przed Nowym Rokiem z Mariolą.

A tymczasem....

Czytelnikom klubowych Wywiadów życzymy pięknych Świąt Bożego Narodzenia!

No comments :

Post a Comment