Monday, January 4, 2016

New Year's Greetings / Życzenia Noworoczne

During 2015 my blog developed and evolved in quite unexpected directions. Among others, I joined the Polish Ladies Abroad Club. I need to say that it is a very friendly and supportive group which I find really inspiring as well. Our common projects resulted in my posts in Polish and English, including 'My Texas Alphabet' and quite a few other ones. I hope to continue this fruitful club collaboration,  complete all my ABCs and come across many interesting topics to write about.
What I first planned when I started my blog - meaning product reviews - did not work out (so far). I do not regret it though. I am still open to such opportunities and possibilities, but at the same time I am quite happy, I dared to share other things with you - my thoughts and experiences, including  remarks on  various life matters.

Many thanks to all of you who spared their time to visit my blog in 2015 (and see what I do on it). Hope to find you among my followers in the New Year too!

Wishing you all a wonderful New Year, hope it will be safe, good and prosperous to all of you and your dear and near ones. Likewise to myself :).

Aleksandra 

If you are planning new things for the New Year and you would like to receive a little pocket planner/calendar (see the picture at the end of the post) to write down your plans in it, please leave a comment - till the end of Jan. - below the post. I will draw a person who will get the calendar (in case if there is more than one comment only).


W minionym roku mój blog rozwinął się i 'poszedł' w całkiem nieoczekiwanym kierunku. Dołączyłam do Klubu Polki na Obczyźnie (bardzo przyjaznej i inspirującej grupy). Zaowocowało to wspólnymi projektami klubowymi i moimi postami w języku polskim i angielskim, do których należy, między innymi, seria 'Mój Teksaski Alfabet'.

Zakładając bloga miałam w planie pisanie na temat kosmetyków i rozmaitych produktów używanych na co dzień, spożywczych i nie tylko. Odeszłam od tej tematyki z różnych względów, a przede wszystkim dlatego, że ośmieliłam się pisać o tym, co mnie interesuje i czego doświadczamy w naszym codziennym życiu. Nie żałuję tej zmiany, myślę, że dzięki temu blog stał się ciekawszy, także dla mnie. W nowym roku zamierzam dokończyć moje 'alfabety': teksaski, muzyczny oraz wpisy na temat mojej 'kosmetycznej' stronie życia. Jednocześnie pozostaję otwarta na nowe projekty i możliwości, które przyniesie czas.

Dziękuję wszystkim czytelnikom 'Gone To Texas' za poświęcone chwile na przeczytanie moich postów i zainteresowanie tym, co pojawiło się na stronach blogu w roku 2015. Mam nadzieję, że nowe treści spodobają się Wam na tyle, by na te strony powracać.

Życzę wszystkim udanego i pozytywnego Nowego Roku, pełnego dobrych dni i przyjemnych wydarzeń.

Aleksandra

Styczeń sprzyja robieniu planów na Nowy Rok. Jeśli ktoś z Was chciałby otrzymać w prezencie mały kalendarz kieszonkowy (w formie książeczki) na 2016, by zapisać w nim swoje plany,  proszę o zamieszczenie komentarza pod postem do końca stycznia. Kalendarzyk mam jeden, jeśli więc będzie więcej komentarzy niż jeden, przeprowadzę losowanie.

(15,2 cm x 10 cm)


No comments :

Post a Comment