Thursday, December 31, 2015

Secret Santa z Klubem Polki - Uaktualnienie

Zbliża się koniec okresu Bożego Narodzenia, a ja miałam jeszcze jedno świąteczne, bardzo przyjemne, zadanie do wykonania.

Dopiero wczoraj miałam czas na to, by zająć się ozdobieniem mikołajkowych skarpet, które otrzymałam (razem z zestawem do ozdabiania i uroczymi czekoladkami: zobacz tutaj) od mojego Secret Santa z Klubu Polki na Obczyźnie. Santa już nie taki Secret. To Aleksandra z Niemiec tak mnie obdarowała. :)

Jedna skarpetka dla mojego męża jedna dla mnie. Do zawieszenia, nie do noszenia. Jeszcze zdążą sobie trochę powisieć, zanim schowamy wszystkie dekoracje świąteczne do pudełek. A w przyszłym roku będą jak znalazł. Umieścimy je w honorowym miejscu. Dziękujemy Aleksandra!



Santa ma oczy wszędzie - i patrzy czy jesteś grzeczny!


No comments :

Post a Comment