Monday, July 31, 2017

Wywiady Klubowe: Rozmowa z Izabelą Hasan

Dlaczego Wywiady? Po to, by pokazać światu, że mimo oczywistych spraw, które nas, Klubowiczki, łączą (pochodzenie, język ojczysty itd.), każda z Polek na Obczyźnie jest inna, wyjątkowa. Po prostu wspaniała!

W trzecim lipcowym Wywiadzie gościmy Izę, która również jest częścią internetowej społeczności Klub Polki na Obczyźnie.

Powiedz nam Izo, gdzie jest Twoje miejsce w Polsce?
 
Pochodzę z Rzeszowa, studiowałam w Lublinie, mieszkałam też przez parę lat w Warszawie.



Jak dawno temu wyjechałaś z Polski?

Wyjechałam z Polski w 2013 roku.



 Kraj / przyczyna Twojej emigracji...

Wyemigrowałam do Bahrajnu. Zawsze kochałam podróże i przez wiele lat marzyłam o mieszkaniu za granicą. Bahrajn od ponad 10 lat zajmuje szczególne miejsce w moim sercu, właśnie wtedy byłam tam po raz pierwszy i postanowiłam, że kiedyś tam zamieszkam.




Co nam powiesz o Twoim wykształceniu?

Studiowałam historię sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, niestety mimo ukończenia 5 lat, do dziś nie posiadam tytułu magistra. ;)


Czym zajmujesz się na co dzień?

Obecnie jestem w Polsce, przyjechałam 3 miesiące temu, żeby urodzić synka, którym się teraz zajmuję :) W Bahrajnie założyłam wraz z mężem szkołę sztuk walki, oraz wegański katering.

 Jakie jest twoje hobby / co lubisz robić w czasie wolnym?

Mam dość szerokie zainteresowania, jeśli chodzi o strefę fizyczną to przede wszystkim kick-boxing, ale też joga i ćwiczenia siłowe. Poza tym interesuje mnie ruch Zero Waste, minimalizm, slow life, ostatnio również uczę się szyć.



O sztukach walki jeszcze w Wywiadach nie było! Przyznaję, że szycie jest mi znacznie bliższe. 😀


Z czego jesteś dumna?

Jestem dumna ze swoich rodziców, którzy są cudowni i zawsze mogę na nich liczyć, ze swojego męża, który jest utalentowanym sportowcem z mnóstwem osiągnięć, a teraz również z synka, który jest jeszcze mały ale już jest super gościem. :)

Gratulujemy narodzin synka i wspaniałej Rodziny. 👍😘 





Kiedy zaczęłaś pisać bloga / o czym piszesz na blogu?

Do prowadzenia bloga podchodziłam kilka razy, od dawna wiedziałam, że chcę i lubię to robić, ale gdzieś tam po drodze gubiłam się w tym, o czym chcę pisać, kończyłam i zaczynałam od nowa i tak kilka razy. Obecny blog ma już prawie 3 lata, próbuję też swoich sil na YouTube. Poruszam tematy związane z Bahrajnem, ale też z ruchem Zero Waste, można u mnie znaleźć również coś o minimalizmie i slow life.

Bardzo spodobał mi się Twój makijaż (video na YouTube), czy malujesz się sama? Może nie tylko mnie zainteresowałaby informacja, np. pod koniec video, na temat tego jakich kosmetyków użyłaś do wykonania konkretnego makijażu. 🙎


Czym jest dla Ciebie Klub Polki?

Klub Polki to przede wszystkim grupa super kobiet, na które zawsze można liczyć. Dla mnie to cudowne uczucie, że bez względu na to, co dzieje się w moim życiu zawsze wiem, że mogę się w klubie wyżalić, poprosić o radę, a nawet pośmiać do łez ;). To naprawdę jedyna w swoim rodzaju grupa ludzi.

Co jeszcze chciałabyś nam powiedzieć o sobie?

Zapraszam na swojego bloga Isia's World, Instagram: @isiasworld oraz kanał YouTube.

IZABELA HASAN

Izo dziękujemy za rozmowę i życzymy wszystkiego najlepszego!



1 comment :

  1. Gratuluję Iza z okazji narodzin synka i powodzenia w tym co lubisz najbardziej :)

    ReplyDelete